Quick start

Posted: 26/08/2012 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , ,

Vara asta am fost cam lenes cu blogul. Anul trecut pe vremea asta incercam sa scriu cat mai mult si cat mai diversificat ca sa atrag cat mai multi vizutatori; acum nu prea mai imi pasa. Si chiar daca mi-ar pasa nu as avea timp.
Ieri am fost sa dau testul Toefl. A fost o chestie destul de neprogramata intrucat eu am realizat acum vreo trei saptamani ca incerc sa-mi fac un dosar pt o facultate in strainatate, dar eu nu am examenu de limba. Asa ca am gasit in Tg. Mures un centru care face pregatire pt IELTS, Cambridge si alte examene si m-am dus la ei. Asa am aflat ca am ratat perioada de inscriere pt IELTS daca vroiam rezultatele inainte de 15 Septembrie, asa ca m-am reorientat spre Toefl. Tot cu ajutorul lor am reusit sa fac plata si m-am trezit inscris la examen cu o saptamana jumate inainte de data cand se sustinea. Tot atunci am inceput si pregatirea si dupa o saptamana de engleza intensiv cu multe teste si multe speaking-uri si writing-uri ma simteam si eram catalogat drept pregatit.
Ziua cu testul a inceput cam greu. Dupa o noapte pe jumatate nedormita, cand am ajuns acolo am aflat ca nu pot intra in examen pentru ca buletinul meu (ca toate din tara asta) nu are semnatura mea pe el. Neavand inca un permis de conducere, a trebuit sa-l expediez pe tata in regim de urgenta dupa diploma de 10 clase.
Pana la urma s-a rezolvat totul si am intrat, ultimul dar am intrat. Cu asta am mai taiat un punct important de pe checklist-ul verii. Acum pot sa-mi vad linistit de scoala de soferi si de planurile pt majorat.

Lasă un răspuns

