Cheltuieli inutile

Posted: 16/12/2012 in Curiozitati
Etichete:, , , , , ,

Pe masura ce cresc incep si eu sa vad dezavantajele de a fi „baiat mare”: acuma nu mai sunt 100% pe banii parintilor, ceea ce inseamna ca daca vreau sa-mi cumpar ceva trebuie sa stau eu si sa cataresc bine alternativele.

De cand eram mic stiu ca mi-au placut masinile. Pe langa asta, mai imi placeau telefoanele mobile. Cand eram mic as fi schimbat cu zecile pe saptamana, acuma m-am mai linistit putin. Am trecut de la a schimba telefonul la fiecare 10 luni la a-l schimba odata pe an, apoi la fiecare an si cateva luni. Acuma mi s-a pus pata din nou sa-mi cumpar un telefon, iar eu in momente de genul asta sunt destul de impulsiv si actionez fara sa gandesc prea bine pe ce dau banii.
Dupa o luna de muncit la service si inca cateva de facut foame am strans suficineti banuti sa imi pot permite un telefon din gama high-end, adica daca tot schimb rasnita sa fie cu ceva fitos. Scriam aici pe blog in urma cu un an ceva, despre cat de multe telefoane am schimbat de-a lungul timpului, (articol AICI) si la o luna dupa acel articol sortii mi-au zambit si mi-am schimbat telefonul, chiar fara sa vreau.  Acum vreau sa-l schimb si ma sunt de la indecis in sus.

Ca sa agit putin spiritele, o sa spun din start ca nu mai vreau sa aud de Android. Am avut Android, o sa mai am Android datorita asa-numitei tablete pe care o am, dar la capitolul telefon mobil vreau sa incerc si altceva. Pentru cei care inca mai citesc, asta nu inseamna automat ca trec pe iPhone, imi place sa cred ca mai e o a 3a cale, de mijloc si probabil cea mai dificila dintre toate. Nu o sa spun totusi care. O sa intreb in felul urmator: voi cand va alegeti un telefon, care sunt criteriile dupa care alegeti? Il luati pe cel mai recent, cel mai scump? In functie de ce alegeti telefoanele?

Si pentr ca tot suntem in sezonul sarbatorilor, trebuie sa recunoastem ca toti facem niste cumparatori doar asa „ca e Craciunul”. Toti cumparam diferite chestii „in spiritul sarbatorilor”, deci ce cheltuieli inutile ati facut voi doar pentru ca e iarna? Adica genu ala de chestii care le cumparati si regretati ca le-ati luat inca inainte de a ajunge cu ele la casa de marcat, insa tot nu va opriti. Chiar sunt curios, care a fost cea mai mare suma cheltuita pe ceva complet inutil?

Lasă un răspuns

