Tehnologizare

Posted: 22/12/2012 in Din viata mea
Etichete:, , ,

Sărbătorile de Crăciun sunt perioada mea preferată a anului. Îmi place in primul rând datorită faptului că mereu am plecat in Maramureș la bunici, mereu am ajuns în satul acela linistit fără semnal la telefon, fără să îmi pese de lume, cu câteva canale neinteresante la TV. Citind asta probabil vă întrebați ce era așa frumos? Ei bine, era frumoasă liniștea, puteam să mă duc acolo să citesc o carte, să dorm pe rupte, să mănânc până mă durerea buricul, fără să îmi pese de lume.
Anul ăsta lucrurile s-au schimbat puțin: bunicul, într-un moment de”nebunie” a ales să își facă un abonament la Romtelecom pentru televiziune, telefonie si cel mai grav, internet. Când am auzit i-am zis că a stricat farmecul sărbătorilor. Eu mă duceam acolo ca să uit de net și de dependența pe care acesta o oferă. Soluția e simplă: odată ajuns, nu mă ating de laptop. Dar ce facem cu telefonul mobil? Pai, unele lucruri nu se schimbă niciodată: îl conectăm la WiFi si postăm pe blog despre asta ca să ne lăudăm că avem tehnologie avansata în buzunar. Adică exact ce am făcut eu acum.
Din tehnologizatul Maramureș vă doresc din nou un Crăciun liniștit 🙂

Lasă un răspuns

