Noul an si ce poti face cu el

Posted: 04/01/2013 in Din viata mea

Constat ca e o noua moda in mediul online: la fiecare sfarsit de an postezi chestii care sa dovedeasca cat succes a avut site-ul/blogul/pagina ta de Facebook, iar dupa anul nou devi un politician care promite ca va face o gramada de chestii incredibile si incerci sa pari entuziasmat si credibil. Unii dintre voi chiar va tineti de cuvat, va felicit pentru asta!

Problema apare la cei mai lenesi, cei asa…ca mine. Ce putem noi spune despre noul an? Adica orice am spune, toti cei care ne cunosc o sa-si dea seama ca suntem prea lenesi sa ne tinem de cuvant. Ironic sau nu, fix acum un an scriam articolul acesta in care incercam sa stabilesc cateva lucruri de facut intr-o singura luna. Dati-mi voie sa spun ca am esuat lamentabil. Deci daca nu sunt in stare sa indeplinesc 2-3 sarcini in 30 de zile, 365 de zile ma cam sperie. Pentru ca totusi suntem pe un blog, m-am fortat totusi sa gasesc cateva obiective pentru acesta in urmatorul an:

1) Sper sa reusesc sa scot mai multe articole de calitate. Dat fiind ca e un blog fara un specific anume e greu sa ma axez pe un domeniu din care sa imi extrag subiectele, insa sper macar sa gasesc timpul necesar sa scriu mai mult intrucat 2012 a fost un an pe care l-am inceput cu dreptul, iar apoi m-am lenevit pana la repaus total.

2) Sper  sa iau bacul. OK, asta n-are legatura directa cu blogul, insa daca voi lua bacul cu nota mare, o sa se afle si pe net 🙂

3) Sper sa reusesc sa fac un proiect ceva mai importat cu blogul. Intr-un fel asta mi-am dorit sa fac de cand l-am creat. Nu vreau propia gazeta, nici propia rublica saptamanala intr-un ziar…dar un articol din cand in cand…

Cam asta ar fi planul pe 2013. Mai mult ca sigur ca n-o sa-l respect, dar promit sa incerc. Pana una alta am o alta promisiune de respectat, aceea de a incepe o tema la mate care o tot aman de vreo 2 saptamani.

Lasă un răspuns

