Viata-n filme

Posted: 06/01/2013 in Administrare blog
Etichete:, , , ,

Poate ca titlul nu este cel mai inspirat, acum in vecinatatea mortii lui Sergiu Nicolaescu, insa daca tot e trecut de miezul noptii si mintea mea nu vrea sa faca ce trebuie (adica exercitii la mate), ci numai ce vrea, m-am gandit la un fel de provocare. Nu e o provacare directa pentru voi, desi cine doreste poate sa participe fie ca are sau nu un blog.

Ideea sta in felul urmator: m-am gandit ca la sfarsitul fiecarei luni, sa postez o lista cu toate filmele la care m-am uitat in luna respectiva. Fara o clasificare a filmelor, fara recenzii, doar o lista a filmelor cu care mi-am pierdut timpul si care in final o sa duca la o nota mai mica la bac. O sa intre in lista aceasta doar filmele pe care le-am urmarit cu adevarat: adica la care m-am uitat cap-coada si in timpul carora am fost atent. Nu se pun secventele de film sau cele care rulau in fundal in timp ce eu ma holbam la poze pe Facebook.

Asa cum am mai spus, asta nu e o leapsa originala, insa daca va place ideea, puteti s-o incercati. Singura conditie este sa lasati un comentariu in care sa ma anuntati ca incercati, iar eu promit sa va urmaresc progresul si sa va incurajez. Pentru cei (daca exista) care vor sa se laude cu o astfel de lista dar n-au blog…lasati un comentariu si ne vom gandii la o solutie.

Fie ea o idee buna sau rea, (caci la ora asta toate ideile par bune si fetele frumoase) acum ca am postat-o aici, voi incerca sa imi respect angajamentul, indeferent daca maine dimineata o sa-mi placa sau nu decizia asta. Asa ca la capitolul „Filmele lunii” voi revenii undeva prin 30-31 Ianuarie sau inceputul lui Febroarie cu lista lunii.

Comentarii
  1. Ionutz spune:

    I’m in!

    • Bogy spune:

      Pai pana imi vine o idee mai buna uite cum facem: iti notezi lista ta de filme, iar pe la sfarsitul lunii cand sper s-o postez si eu pe-a mea, o postezi acolo sub forma de comentariu.
      Daca vor fi mai multi doritori atunci o sa ma gandesc la o solutie ceva mai complexa 😛

Lasă un răspuns

