Generatiile din urma

Posted: 12/01/2013 in Din viata mea

Pe masura ce trece timpu sunt tot mai cuprins de un sentiment de neliniste, ca si cum spatiul meu personal ar fi invadat, cercetat, analizat, iar apoi pus la incercare. Motivul ingrijorarii mele? Tata. Nu, nu este genul acela de conflict in care tata vine si imi cotrobaie prin lucruri cautand droguri si chiloti tanga de la prostituate. E mai rau de atat: tata incepe sa foloseasca internetul. Acuma, poate ca pentru multi dintre voi asta nu e o chestie neobisnuita. Sunt multe persoane de 50 si chiar peste 50 de ani la noi in tara care sunt mai mult decat in pas cu tehnologia, insa tatal meu nu e (sau nu era) una din acele persoane. Pana acum 2-3 ani cand m-am muat la Bucuresti inca eram oarecum obisnuit sa fiu chemat sa-l ajut sa trimita un mail, imediat ce m-am mutat, de voie, de nevoie a invatat sa trimita mail-uri singur si mai rau…m-am trezit la 1 noaptea cu mail-uri de la el. Am trecut peste asta. Apoi am trecut peste faza cand a descoperit shopping-ul online. Am avut un mic soc cand am trecut odata pe acasa si am gasit numa colete de la FanCourier, Pegasus si inca alte cateva firme de curierat de care nu auzisem. Ma rog, am trecut si peste faza. Am fost putin socat la faza cand a inceput sa cumpere vouchere de pe net, dar pana la urma mi-a placut.

Acuma in schimb lucrurile se imput. Tata a trecut la nivelul urmator si asta inseamna ca a ajuns intr-o faza critica: a ajuns sa faca nopti albe pe YouTube! Asta deja e de neacceptat! Adica, ce mai urmeaza dupa asta? Sa comenteze? Sa uploadeze cine stie ce filmulete? Sa isi faca cont de Facebook??? La asta nici nu vreau sa ma gandesc. Incep sa stau cu frica in san ca o sa inceapa sa imi citeasca blogul (dupa ce il gaseste).

Intrebarea cea mare este: cum te ocupi de o astfel de situatie? Cum procedezi cand s-a ajuns aici? Sincer, creierul meu inca nu poate procesa asa o informatie. Orice sugestie este binevenita.

Lasă un răspuns

