Gata cu joaca

Posted: 30/05/2013 in Din viata mea

Ei bine de azi am scapat de liceu. Nu stiu daca „scapat” este cuvantul potrivit, pentru ca am recunoscut inca de pe clasa a 9a ca o sa-mi lipseasca liceul. A fost o perioada deosebit de frumoasa si…antrenanta din viata mea. Pot incepe sa enumar orele petrecute in frig seara sau dimineata asteptand un maxi-taxi, temele facute in statiile de maxi sau pe maxi, babele care ma calcau pe picioare, duhorile insuportabile din zilele ceva mai calduroase, stresul de la orele de franceza cand n-aveam nota, in fine au fost anii de liceu. Au fost anii in care mi-am facut prieteni, anii in care am adoptat Bucurestiul, ani frumosi, ani amuzanti, anii mei.

Astazi s-au terminat. Astazi desi nu credeam ca va veni si ziua asta, am imbracat roba aceea neagra ce imi dadea o infatisare gen Harry Potter, cu toga aceea ce ma facea sa par mitropolit si am defilat…si am urlat…si am dansat…si am aplaudat…si am ras…si….si  am terminat liceul! Am terminat 12 clase! Acum sunt in vacanta de vara! Defapt nu sunt chiar in vacanta de vara, ca vine bacul peste mine. Acum sunt in vacanta de lume, vacanta in care trebuie sa ma izolez de lume si sa invat. Dar nu-s eu in stare sa fac asta. Nu prea mai vreau sa ma izolez de lume. Adica nu de toti cel putin. O sa am timp sa stau izolat de toata lumea din septembrie incolo daca iau 8 in bac. Si vreau sa-l iau, dar nu vorbesc acum despre bac.

Acum vreau sa vorbesc despre faptul ca dupa acesti 4 ani, pot spune cu mandria ca am realizat tot ce mi-am propus atunci cand am pus piciorul pentru prima data in curtea liceului. Absolut tot! Nu o sa insir aici lista cu realizari si obiective, insa privind retroactiv, realizez ca am bifat totul de pe lista. Tot timpul as mai gasi ceva de adaugat, ceea ce mi se pare si normal, insa in esenta n-am ce regreta. Au fost 4 ani care s-au scurs in ritmul lor si in favoarea mea!

Lasă un răspuns

