Pauza de tot

Posted: 12/07/2013 in Din viata mea

De câteva luni bune mă tot chinui sa mai scriu ceva pe blog. Nu mai merge! De câteva ori mi am făcut curaj sa intru pe pagina blogului meu, am văzut ca sunt singurul care inca-l mai vizitează si m-am apucat sa scriu ceva. De fiecare data la final am selectat totul si am apăsat Delete. Părea ca tot ceea ce scriu nu mai are substanta, ci erau doar niste cuvinte ce se repetau prosteste ca sa dea impresia ca stiu ce vreau sa spun; sau mai bine zis, ca AM ceva de spus; dar nu aveam.
Am terminat bacul, ar trebui sa mă bucur pentru asta. La finalul probelor, am terminat cu 8,21. Culmea e ca romana e cea care m-a tras in jos: 7,95. Chiar ca perioada asta geniul meu creator a fost in recreere. Dar media asta îmi e suficientă, cu ea sunt admis la facultate in Anglia: Huddersfield. Si parca tot nu mă bucur suficient si parca tot nu realizez ca plec. Clar n-am niciun argument pentru care sa stau sa fac Politehnica in tara si nici nu am aproape nimic care sa mă lege de tara. Da, am parintii de care o sa-mi fie dor, dar tot nu mă impiedica sa plec; însă mă apuca pe la ore de astea remuscarile si stau sa mă întreb, daca de parinti mă pot rupe sa plec înafara fără dureri prea mari, ce mă fac cu persoanele cărora le-am promis ca voi fi mereu prin preajma sa le ajut la nevoie? In orice zi tcalosu egoist din mine ar alege plecarea si sa iei inchida telefonul. Am mai făcut asta, spun tuturor celor,cu care mă împrietenesc ca sunt un ticălos, dar acum e seara si stau si mă gândesc. Nu regret nicio secunda deciziile luate, persoanele intalnite sau promisiunile făcute. Cred ca eu doar caut o cale prin care sa respect si promisiunile si planurile fără sa ii chinui pe cea din jurul meu pentru care îmi pasă. Eu stiu ca o sa mă chinui pe acolo. Mă astept sa îmi fie greu. Defapt cred ca asta îmi doresc, durerea si dorul fac provocarea mai mare, deci fac experienta mai intensa si mai memorabila…doar ca vreau sa mă chinui doar eu.
Până la urmă cred doar ca aberez. Am evadat după,bac doua zile la mare împreună cu mama si poate am făcut insolație, chit ca momentan,nu pot dormii lt ca mă ustură prea tare pielea de pe picioare, „pulpele” dintre sold si genunchi (jur ca la ora asta nu mai stiu cum se cheamă anatomic acea zona) stiu doar ca mă ustură de as face si karaoke ca sa scap de sanzatie. Cred ca e mai nasoala decât arsura la,umeri. Adică da, ambele sunt foarte nasoale, nu contest, dar atunci când esti ars pe,umeri nu pot cara chestii pe umăr si te ustura poate tricoul pe care trebuie sa-l porti când iesi in lume. Dar poti dormii pe,burta cu condiția să tii mâinile pe,lângă corp. Eu in schimb, nu pot,purta pantaloni, boxeri sau chiloti si nu pot dormii pe,burta, laterale sau cu genunichii indoiti. De asemenea orice drum oana la tualeta este un test al vointei si,un exercitiu de memorie: „Cate înjurături si blasfemii stii?” din păcate usturimea mă face sa mă descurc bine la rundele ,cu memoria vulgara.

Lasă un răspuns

