De peste mari

Posted: 19/09/2013 in Din viata mea

Cam de acum ar trebui sa reinceapa o perioada destul de buna pentru blogul asta. M-am deportat! Am plecat din tarisoara mea natala, scumpa si draga si am luat-o pe urmele lui Robinson Crusoe: am ajuns pe o insula.

Insula asta a mea, e putin mai mare decat a lui, si o idee mai locuita, insa cred ca el avea parte de vreme mai buna. Am facut colonie intr-un orasel la vreo 20 de km de Manchester unde teoretic ar trebui sa incep facultatea. Toate bune si frumoase, am nimerit intr-o casuta ca baieti de treaba, printre care si un roman, deci am cu cine sa fac schimb de injuraturi. Desi pe undeva ma bucura si ma intristeaza ca am dat peste romani…vroiam sa ii colonizez pe astia de aici pe cont propriu, dar o sa raman prietenos.

Vremea e ceva aparte in tara asta.  12 secunde de semi-soare, 3 minute de roua abundenta, 2 ore de vant si apoi de la capat. In schimb cu soselele lor nu ma inteleg de nicio culoare. Ok, stiu ca benzile de circulatie sunt inversate, stiu ca totul e pe invers aici…dar idiotii astia nu au treceri de pietoni. Trecerile lor de pietoni sunt mai mult niste borduri lasate si tu ca pieton trebuie sa ghicesti ca pe acolo se traverseaza, si oricat de mult te-ai uita in stanga, dreapta, dreapta, stanga, in secunda in care te decizi sa treci, o masina o sa treaca milimetric pe langa tine din directia opusa. Asa ca orice tentativa de traversare este un mini act de suicid.

Chiuvetele lor sunt alt aspect care mie unu imi da cu virgula: au un robinet pentru apa calda si unul pentru apa rece. Totul ok pana aici, da? Ei bine, robinetele astea nu curg prin aceeasi teava, adica am un robinet prin care curge doar apa calda si altul prin care curge doar apa rece..si cele 2 jeturi se intalnesc in aceeasi chiuveta. Alta problema este ca apa rece cred ca este trasa direct din inima unui ghetar, deoarece are puterea de a ingheta orice instant, iar cea calda…zici ca e sudoarea diavolului. De fiecare data cand dai drumul la apa calda in bucatarie, intreaga camera se umple cu un nor dens de aburi de la apa care iese aproape clocotita din robinet. E stupid cand incerci sa speli vasele: mana dreapta o sa devina inutilizabila deoarece amorteste de frig, iar cea stanga va devenii inexsitenta pentru ca apa aceea o sa iti topeasca pana si oasele. Dar oamenii de pe aici sunt prietenosi si asta e un start bun, o sa mai debitez pe aici una, alta pe masura ce mai descopar aspecte ale vietii acestea cu filet pe stanga

Lasă un răspuns

