Mancare

Posted: 07/01/2014 in Din viata mea
Etichete:, ,

Tot caut de cateva zile sa ma screm sa mai scriu ceva pe aici. Adica hai sa fim optimisti! E un nou an! Noi oportunitati, noi ocazii, noi aventuri, noutati peste tot! Anul asta am scris mai putin pe blog ca in alti ani. Credeam ca mutarea in Anglia va insemna un regim de genul „ziua si postul” insa nu a fost chiar asa. Nu ca nu ar fi doua lumi mai mult sau mai putin diferite, insa din cauza ca pe cand ma asez in fata laptopului sa scriu, nu imi pot convinge degetele sa apese pe taste intr-o ordine logica astfel incat sa iasa ceva inteligent. Desigur, in secunda tarzie cand ma intind pe pat, orice gand e o capodopera a literaturii (atata timp cat eu raman singurul jurat si nu o sa ma intrebe nimeni a doua zi ce am jurizat).

In schimb anul a inceput bine, departe de casa, cu persoana potrivita alaturi, intr-un decor un pic altfel fata de ce a fost pana acum si daca vorbele din batrani sunt adevarate, atunci daca mi-a mers bine in noaptea de anu nou, ar trebui sa imi mearga bine tot anul.

Ma amuza ca sunt un pic ipocrit: nu cred in superstitii decat daca sunt in favoarea mea si ma ajuta. Adica daca intr-o zi oarecare sparg o oglinda si o baba ma anunta ca o sa am ghinion, probabil ca o sa mai sparg inca una numa de ciuda. Daca am un examen important si imi spune tanti Tanta din fundu satului ca aduce noroc sa arunci sare peste umarul drept, pai ma duc frumos in piata, cumpar un sac de sare, o lopatica si incep sa sap si sa arunc sare peste umar. Fac la fel de cand ma stiu si cu horoscopul. Dar asta sunt eu si idioteniile mele.

Observ ca atunci cand nu scriu de mult timp pe blog, am tendinta ca atunci cand revin sa scriu despre tot ce am pe cerebel de ceva vreme si mereu iese….o tocanita. Vroiam sa incep sa aberez si despre satisfactia pe care o am cand ii vad pe toti la televizor ca se intorc la scoala si facultate si eu mai am de frecat duda o saptamana, dar o sa ma abtin pentru o alta ocazie. Poate intr-o alta seara o sa fiu in niste toane mai creative ca sa pot scrie ceva mai coerent. Totusi, o sa public si chestia asta, nu de alta dar ar fi al treilea articol tocanita careia i-as da delete si deja mi se pare…risipa. Doar a fost post, ce naiba.

Lasă un răspuns

