Rataciri si trenuri

Posted: 09/02/2014 in Din viata mea

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat un articol dintr-un tren. Nici acum nu sunt intr-un tren, dar asta numai pentru ca atunci cand eram, eram prea ocupat/stresat/agitat ca sa pot scrie ceva pentru blog. Deci sa incepem cu inceputul:

De cand am venit pe insula asta nu prea am avut timp sa ma plimb de colo-colo sa vizitez, dar cand iubita mea a zis ca vine la inceputul lui februarie  sa ma viziteze, am luat-o drept indatorirea mea sa o astept la aeroport langa Londra. Vine ziua Z, ma pregatesc si eu sa plec. Am luat biletele si gata de drum. Daca eram in Romania, eram pe principiul „imi asez fundul pe un scaun, stau acolo pana cand nu mai am niciun chef sa stau si din acel moment mai am cam 2 ore plus intarzieri ca sa ajung”. Aici lucrurile stau putin altfel: in primul rand aveam vreo 4 trenuri de schimbat. Asta nu e ceva extraordinar, s-au vazut si in romania cazuri. In schimb aici aparent e o loterie cu gasitul trenului potrivit. Spre deosebire de tarisoara mea iubita, aici iti e afisat ora la care trebuie sa plece trenul, peronul de la care pleaca si destinatia lui finala. Daca vrei sa te convingi ca ala e trenul tau trebuie sa stai si sa astepti pana cand o banda luminoasa iti insira toate garile in care opreste. Ceea ce nu e chiar asa de rau, mai putin cand nu vezi vre-o astfel de banda luminoasa sau cand te grabesti deosebit de tare.

Adica exact ce am patit eu cand mai aveam un singur tren de schimbat. Ajuns cu 6 minute intarziere in statie, aveam 4 minute sa prind trenul meu. Dar am avut de ales intre 2 trenuri: ambele mergeau la Londra, ambele plecau la aceeasi ora, unul de la platforma 8a, celalalt de la 8b; unul oprea in statia aeroportului celalalt nu. Am riscat…si am pierdut. M-am trezit mergand spre Kings Cross. Dupa o sesiune de draci, raniti, morti si cruci am inceput sa pun la cale planul B. Conductorul a fost simpatic, mi-a inteles greseala, nu m-a pus sa platesc calatoria in plus, ba chiar mi-a dat si un bilet care echivala cu mersul inapoi doua statii ca sa ajung la aeroport. Pana la urma a trebuit sa mai schimb doua trenuri ca sa ajung la destinatie si am ajuns si cu o ora intarziere. Din fericire pentru mine…intarziase si avionul ei deci am ajuns cam deodata. Asa ca una peste alta: Sistemul Feroviar Britanic 1 – 0 Eu

Lasă un răspuns

