Amintiri…din prezent?

Posted: 21/02/2014 in Balarii, Curiozitati
Etichete:, , , , ,

Fiind o ora nu prea tarzie dar nici prea matinala a notpii, si pentru ca imi era foame (si inca imi e) am avut un moment din acela in care incepi sa te gandesti la lucrurile pe care le-ai uitat si pe care nu ti le amintesti. Stiu ca ce am zis nu prea are logica, dar suna misterios si intrigant. La ce mi-a fugit mie mintea? Parola de mess. Si de acolo alta revelatie: messenger! Cand naiba am ajuns sa nu mai folosim mess-ul? Cand ne-am invatat cu „feisbuc-ul” bineinteles, dar totusi…

Mi-am adus aminte de vremurile, nu demult apuse cand granita intre a fi cineva si a fi un nimeni era data de existenta unui ID de mess. Pe vremea aia era tot ce ne trebuia ca sa legam o prietenie. Era vremea cand daca eram prea timizi sa cerem un numar de telefon, ceream un ID de mess, asteptam ca persoana in cauza sa ne dea accept (asta daca ne daduse ID-ul bun) si apoi daca lucrurile mergeau bine incepeam sa ne gandim la un numar de telefon. Erau vremurile cand atunci cand pe desktop iti aparea iconita de messenger simteai cum s-au deschis portile spre interactiunea cu oameni mai mult sau mai putin cunoscuti. Acum facebook-ul a usurat situatia. Acum daca ajungi sa vorbesti cu o persoana se presupune ca deja ti-a dat accept, asa ca te poti holba in voie la pozele persoanei fara sa stai sa te rogi de ea pe mess sa iti dea o poza, sau un pic de web.

Acuma nu duc eu o lipsa messengerului, dar ma gandesc ca acolo am invatat ce sunt emoticoanele si orice alt emoticon vad oriunde altundeva il raportez cu cele de pe mess. In capul si viziunea mea acelea erau „baza”. Dintr-un pur impuls de moment mi-am descarcat iar Messenger-ul. Surprinzator aveam aceleasi emotii cand se incarca. Am avut aceeasi tresarire ca acum 8 sau 9 ani cand l-am instalat prima data la cateva ore dupa ce m-am conectat la internet, atunci cand mi-a aparut pe desktop iconita lui. Mi-am luat inima in dinti si am intrat pe id-ul meu; cam pustiu. Mai erau online cateva persoane, dar analizand putin situatia ar putea fi acele persoane care si-au uitat contul logat undeva in adancul telefonului mobil, sau in cine stie ce aplicatie atunci cand au decis sa uite de mess. Am iesit dupa cateva zeci de secunde. Pentru scurt timp am vrut sa dau cuiva un mesaj sa il intreb „de ce mai esti pe mess?” dar in fond, ce e rau in asta? Ma rog, mess-ul a venit, a trecut, acum avem Facebook, maine poate avem altceva, ideea e: Tu cand ai intrat ultima data pe mess si de ce?

Lasă un răspuns

