Ciudatenii pe insula

Posted: 28/03/2014 in Balarii
Etichete:, , , , ,

Sunt pe insula asta numita Anglia de vreo 6 luni deja. Bine, stiu ca insula nu se cheama „Anglia”, dar ce mai conteaza? Inainte sa plec pe insula imi propuneam ca o sa scriu de aici aproape zilnic, ca o sa tin un fel de jurnal despre tot ce gasesc aici, de parca eu marele european am venint sa colonizez un trib de salbatici. Defapt eu am venit aici sa invat de la facultatile lor asa ca ei ma colonizeaza pe mine aparent. Si totusi…

Intr-un moment de nesomn am inceput sa citesc amintiri de pe blog si am poposit pe anul 2011 pentru ca se pare ca a fost unul din cei mai frumosi si cei mai aglomerati ani ai mei. Nopti albe pentru ca scriam teme la mate, rezumate si eseuri la romana, ore intregi in care tremuram noaptea in pat pentru ca a doua zi aveam franceza si n-aveam nota, ce sa mai, aveam ce sa ma tina ocupat. Aici momentan o duc prea bine. Nu e stresul destul de mare, in schimb lenea e! Si mai e o chestie ciudata: vremea!

Nu inteleg cum se poate ca in decurs de 20 de minute, sa fie cer senin, vant, grindina, soare, grindina din nou apoi ploaie. Eu stiam ca anglia inseamna ceata si ploaie, dar grindina? Si de ce schimbarile astea asa bruste? Asta inseamna incalzirea globala, gheata care pica din cer? Inteleg ca se topeste calota glaciara si in curand se va lansa programul „Adopta un pinguin” pe care probabil toti il vom tine in congelator si ne va inmana doze de suc sau pungi cu carne cand deschidem congelatorul, dar care e faza cu gheata care pica din cer. Nu ma intelegeti gresit, am mai vazut grindina la viata mea si mi-am luat si eu destule bucati de gheata in cap (rezultatele cred ca se vad in comportamentul si gandirea mea usor innapoiata) dar ma amuza ca aici toate se pot intampla in decurs de cateva minute.

As putea abera mai mult pe subiectul vreme si cum uneori ma apuca dorul de a-l vedea pe Busu la ProTV cu costumele lui ciudate, colorate, mai mult sau mai putin asortate cum ne minte ca defapt afara e soare si ca ploaia e doar in capul nostru. In schim mai e alta chestie pe care o gasesc dubioasa aici: toaletele publice. Care e schema cu ele? Oriunde in facultate pe unde am fost n-am gasit doua toalete la fel. Si nu ma refer aici la cum arata sau ce gasesti in ele, ma refer in special la cum se inchid cabiniele de la WC. Chiar si de la un etaj la altul sunt diferite: Unele au un zavor pe care il misti de la stanga la dreapta, altele de la dreapta la stanga, altele au un carlig, altele o rotita. La unele se deschide usa de la interior spre exterior, la alta se deschide de la exterior la interior. Unele cabine sunt destul de mari incat sa mai chemi cativa prieteni sa faceti un foc de tabara in altele trebuie sa te dezbraci inaite ca sa ai loc in ele. Adica mi se pare ciudat ca inainte de a merge la toalete sa port discutii cu creierul meu la modu: „am vezica prea plina ca sa incap in toaletele de la etajul asta asa ca mai bine cobor unul, dar acolo sunt cabinele prea mari si adesea ocupate de un grup de studenti care au incin un meci de cricket in cabina, asa ca mai bine urc un etaj”. Adica asta e una din discutiile acelea pe care nu ar trebui sa le ai nici macar cu tine insuti.

Si nu, nu ma intrebati de ce sunt asa preocupat de cabinele de WC, poate am un fetis ciudat pe care nu vreau sa il impartasesc cu nimeni si de care nu vreau sa se stie (doar de asta l-am mentionat acum pe un blog public). Poate ar trebui sa ma culc, dar gasesc amuzant aberatul la ore de astea dubioase (mai ales pentru ora romaniei).

Lasă un răspuns

