Schimb de stil?

Posted: 28/03/2014 in Balarii, Din viata mea

Intr-un moment de lipsa de somn si pana cand era gata puiul de la cuptor, plictisit nevoie mare, m-am apucat sa citesc cateva articole de demult de pe blogul meu. Defapt eu eram ferm convins ca intr-o zi cu soare cineva m-a provocat sa scriu ce as face daca as fi presedinte pentru o zi. Sunt destul de sigur ca am scris ceva extrem de francofob, dar nu mai gasesc articolul!

Ceea ce am gasit in schimb au fost o gramada de articole misto din jurul anului 2011. Mai ales ultimele sale luni. Parca nu imi vine sa cred ca deja au trecut 3 ani, dar privind in urma ala chiar a fost un an misto. A fost chiar anul fara griji, nu lipsit de suparari, frustrari, sau evenimente neplacute, am avut parte si de alea cu carul, dar parca chestiile astea l-au facut mai memorabil. Imi dadeau cate un subiect aproape in fiecare zi si parca si articolele erau mai savuroase. Acum parca ma chinui sa aberez niste articole fara esenta incercand sa le fac oarecum amuzante si placute la citit. (Da, stiu ca esuez lamentabil).

Acum insa, ma gasesc la extrema cealalta. Am cam tot ce mi-am dorit vreodata de la viata. Defapt, de ce sa mint, chiar am TOT ce mi-am dorit vreodata de la viata. Si viata e frumoasa, de invidiat chiar. Asa ca nu mai am despre ce scrie. Nu pot face haz de necaz daca nu am un necaz. Si problema la mine e ca niciodata nu m-am invatat cum e sa scrii despre chestiile bune. Mereu mi-a fost mai comod sa iau o chestie nasoala, sa o privesc dintr-o persectiva amuzanta si sa imi bat joc de ea. Nu zic ca sunt chiar Arghezi cu „estetica uratului” dar ideea e cam aceeasi. Acum ca nu mai am necazuri in viata…nu stiu ce sa fac mai departe.

Acum cand totul merge bine ajung sa ma vait pe aici ca imi merge prea bine, pe cand atunci cand imi mergea rau, radeam aici de ce viata palpitanta si frumoasa am. Chiar ca sunt un ciudat. Am sa incerc sa inventez peste noapte in somn cateva articole mai interesante. Poate am noroc si ma prinde o transa de aia a scrisului, in care o sa scriu n0n-stop cateva ore despre orice din viata mea si o sa le public pe toate deodata pe blog. Niciodata nu mi-a placut ideea de a face asta, dar poate asa o sa am tot eu o lectura placuta peste 3-4 ani, in fond, macar pentru asta sa fie bun blogul.

Lasă un răspuns

