Dupa munca, iara munca

Posted: 17/08/2014 in Balarii

Ei bine blogul asta a ajuns clar in paragina. De fiecare data promit ca nu o sa mai fie asa si ca o sa reincep sa scriu activ, si de fiecare data nu ma tin de cuvant. Nici macar n-am scuza! Sau poate ca mi-e lene sa imi insir scuzele. In schimb, am observat o tendinta dubioasa: atunci cand esti lenesi, continui sa devii din ce in ce mai lenes pana ajungi in punctul in care nu te mai suporti tu pe tine de cat de lene ti-e si brusc devi harnic.

Cand ai multa munca, ajungi intr-un moment cand parca nu vrei sa te mai opresti, de teama ca te va lovi lenea daca o faci. Cam asa sunt eu acum. Ultimele doua zile n-am facut altceva decat sa alerg kilometrii in jurul casei, carand caramizi, roabe cu beton, crapand lemne, carand lemne si tot felul de munci semi-herculiene. Si toata saptamana care vine se presupune ca trebuie sa ma trezesc la 7 si sa continui intr-o nota asemanatoare. Dar azi, pentru ca e duminica dupa-masa, munca s-a terminat mai repede, si am ramas eu aici cu o dorinta de a face ceva ca sa nu stau degeaba. Asa ca m-am apucat sa scriu.

Desi sunt constient ca nu scriu nimic interesant, in capul meu eu acum sunt un jurnalist din anii ’60, la cravata, cu o palarie din aceea faina, care lucreaza de zor la un articol care sigur va lua un Pulizer, avand langa el o scrumiera mult prea plina si inca o tigara aprinsa in coltul gurii. Adevarul e ca nu am nimic din cele enumerate mai sus nici macar intr-o relativa proximitate. Poate am o cravata prin dulap, dar palarii, scrumiere pline si tigari n-am. Din contra chiar, tentativa mea de a fi fumator cred ca s-a incheiat dintr-un acces de plictiseala, ambitie si zgarcenie. Spun tentativa pentru ca nici macar nu sunt sigur ca puteam fi catalogat ca fumator. Dar poate asta e un alt articol, de scris peste alte 3 luni cand o sa imi amintesc iar de blog. Pana atunci o sa mai caut una alta de facut, poate gasesc chiar si o metoda de a scoate un leu, sa nu fie doar munca patriota

Lasă un răspuns

