Fuga dupa ferma

Posted: 19/08/2014 in Din viata mea

Se spune ca atunci cand activezi intr-un domeniu creativ, atunci cand ramai fara inspiratie cea mai buna metoda de a te regasi e sa te intorci la lucrurile simple, la ceea ce faceai odinioara. Tineti minte cand acest blog era o insuruie a evenimentelor din viata mea de aproape zi cu zi? Despre babele din maxi-taxi, despre litrii nenumarati de cola si cafea? Mda, nici eu! Asa ca m-am gandit sa incerc sa readuc asta la suprafata putin.

Fiind vara si pentru ca am ajuns la varsta la care ai mei au incredere sa ma lase singur acasa (defapt sa intampla asta de vreo 12 ani, dar nu conteaza), am ajuns sa fiu stapan peste domeniul meu. Am intreaga casa numai pentru mine. Liber sa mananc ce, cand si unde vreau, liber sa dorm in ce camera vreau si sa ma culc la ce ore vreau. S-au cel putin asa ar trebui sa fie daca n-ar veni in fiecare dimineata la ora 7 niste muncitori sa imi dea desteptarea ca sa lucreze la casa. Trezitul la 7 dimineata vara nu ma oboseste chiar asa tare, pot trai cu asta. Ce ma scoate din pepeni insa, sunt animalele casei.

Pe langa cei 2 caini ai mei, care sunt de o oarecare trebuinta casei, o jigodie mica ce se plimba mai mult in 2 labe cersind atentie si o potaie cu trasaturi accentuate de Lup, am si cateva pisici lenese (altele decat cele despre care scriam in urma cu ani ca vor sa ma omoare) si din motive ce pe mine ma depasesc am gaini. Daca e un animal pe care sa il urasc, acela e gaina! Aceste descendente din dinozaur si-au pastrat cumva instinctele ucigase si te privesc cu ochiii aceea ai lor margelosi si plin de ura, folosindu-si toti cei 3 neuroni pentru a planifica moarta ta. Si nu-mi pasa ca o sa ziceti ca fac oua! 2 oua pe zi (in cele 5 zile pe luna cand fac oua) versus cele 2-3 oua pe luna pe care la mananc eu le dovedeste inutilitatea. Mai ales cand trebuie sa le hranesti. Iar acum, tata s-a gandit ca e o idee buna sa ia pui de gaina.

Nu, nu va ganditi la acele gemotoace galbene si pufoase de diabet viu pe care vrei sa le iei in palma si sa le ocrotesti de toate relele pamantului doar pentru a te infrupta cu dragalasenia lor. Acestia sunt acele satane impanate, care sunt prea mici ca sa fie catalogati drept gaini lenese, dar prea mari ca sa mai fie draguti in orice fel posibil. Acestia sunt acei draci hiperactivi care te ciupesc de picioare cand te vad si sar pe tine cu o ura vizibila arzandu-le in ochi. Si dupa ce ca sunt asa de a dracu, reusesc sa se strecoare prin gard prin locuri si gauri in care fizica normala ar trebui sa le interzica sa o faca. Cumva ei reusesc.

Asa ca m-am trezit in seara asta cu un astfel de specimen in curtea supravegheata tacticos de dulaul Lup. Si am avut bucuria de a asista la goana nebuna a puilui cu aripile si pene in vant in timp ce Lup se distra prefacandu-se ca alearga dupa pui si dandu-i cate-o laba peste ceafa sa se dea de cateva ori peste cap. Recunosc, m-as fi uitat la scena asta toata ziua, in fond e circuitul proteinei in natura, dar apoi mi-am dat seama ca mama nu ar fi prea mandra de mine daca ar gasi un pui in minus (chiar daca asta inseamna economie la hrana de caini) asa ca a trebuit sa prind puiul. Ceea ce poate n-ar fi fost prea greu daca nu incerca si Lup acelasi lucru pe langa mine. Asa ca am ajuns cumva din stapanul domeniului meu, la sluga care alearga dupa un pui nebun prin curte, cu un caine si mai nebun care alearga dupa el si implicit dupa mine. Daca mai vad vreodata creatura aceea satanica in curtea gresita, ma gandesc serios sa il las doar pe Lup sa alerge. Pur si simplu nu merita sa alergi asa mult dupa ceva pentru care nici macar nu merita sa incalzesti cuptorul!

Lasă un răspuns

