Top 10

Posted: 01/04/2014 in Balarii
Etichete:, , , ,

V-am explicat deja ca eu si cu colegul meu de casa nu avem somn noptile si suntem putin masochisti, nu? Ei bine, ca sa intaresc cele spuse cu dovezi, acuma dupa „cina cea de taina”, in timp ce asteptam sa se aseze mancarea ca sa putem migra spre camerele noastre, a venit intrebarea vietii: „Coaeee, care e cel mai nasol lucru de facut atunci cand ai ochelari?”. Pauza…avand ochelari (si asta insemnand ca sunt inteligent) am stiut din start unde o sa mearga discutia asa ca am zis de la inceput hai sa facem un top 5 lucruri nasoale de facut cu ochelari si un top 5 lucruri bune de facut cu ochelari. Hai sa incepem cu…..Lucruri nasoale!

Top 5 lucruri nasoale:

1) Sa imbraci un tricoul stramt la gat
2) Sa dormi la scoala cu capu pe banca
3) Sa mergi cu soarele in fata
4) Sa faci metal head-banging
5) Sa explici urmele dubioase de pe nasul tau

 

Top 5 lucruri bune:

1) Pari inteligent
2) Nu iti intra vantu si toate mustele in ochi
3) Ai tot timpu un accesoriu ca sa pari mai interesant
4) Vezi mai bine
5) Am fost incapabili intelectual sa gasim ceva interesant sau bun de pus aici.

Asa ca prin urmare cam asta e topul vietii. Sugestii pentru „Ce e misto la a purta ochelari”? Astept comentarii constructive 🙂

Lasă un comentariu