Arhivă pentru 12/06/2010

Ei bine astazi s-a incheiat un nou an scolar. Astazi la 9 dimineata eram in curtea liceului, in acelasi loc unde acum noua luni eram moale in pantaloni de emotii, ca sa asist la inchiderea scolii.  Spre surprinderea mea am luat si premiu. Mai exact mentiune. Sunt fericit, mi-am indeplinit telul. Nu credeam acum un an ca la sfarsitul clasei a IX a o sa fiu premiant. Dar uite ca sunt.

Ce nu pot reprosa liceului e ca au decis ca serbarea sa fie la ora 9 dimineata si a fost foarte bine. Daca era mai tarziu ne topeam, daca era dupa-masa ne topeam. la modul cel mai sincer, astazi a fost foarte cald in tara. Dar lasati caldura sa fie, exista aer conditionat in masina si un ventilator in camera mea 🙂 Eu acuma ma pot apuca sa facut lista cu lucruri de facut vara asta. Vreau asa:

1)Sa dorm; 2) Sa ajung pe la bunici; 3) Sa ma intalnesc cu colegii; 4) Sa stau mult timp pe net;  5) Sa vad 100 de filme; 6) Sa citesc cateva carti (am toate cartile di colectia Jules Verne aparute pana acum); Si ar mai fi cateva ganduri dar sunt muuuuult prea optimiste pentru mine asa ca tac.

Sunt curios voi cei de varsta mea (daca nu fizic macar mintal) ce planuri aveti pentru aceasta vara?  Poate mai imi vin si mie ceva idei. Hai sa va aud, cu curaj!