Arhivă pentru 04/04/2011

Mda, e luni inca odata. Dar de data aceasta imi place ziua de luni. E linisitita, e soara afara, e muzica buna la TV si merge netu brici! Deja mi-am tradat locatia, nu? Ei bine da, sunt la Turda. Am fost tot week-end-ul insa nu s-ar zice. Cand am plecat din Bucuresti vineri la ora 1 (din „pacate” n-am ajuns la ora de franceza) aveam planuri mari pentru sederea mea la Turda, insa odata ajuns …. conexiunea la internet, amintirile copilariei si alte prostii m-au napadit asa ca am luat laptop-ul in brate si m-am intins in pat. Sincer de vineri seara pana acum, singura modificare aparuta a fost ca acum sunt la un birou.  Aveam de gand aseara sa plec cu trenul de la miezul noptii si azi sa fiu in Bucuresti dar… dar nu! Am decis ca merit si eu o mica pauza, acuma inainte de vacanta si de teza, si urmatoarea sesiune de chiul va fii inainte de vacanta de vara. In fond…ce sunt 2 zile? E drept, daca nu merg azi nu o sa ajung la ora de franceza ceea ce inseamna ca pe vineri as face bine sa am tema facuta si lectia invatata…just in case. Am emotii legate de tema la romana, cea pe marti…romana mea e la Bucuresti ceea ce inseamna ca maine dimineata trebuie sa o scriu in modul „turbo”. Dar oricum am nota si o sa ii las pe altii sa raspunda ca sa aiba si ei o sansa.

In fine…o sa ma descurc eu cu tema. Surprinzator insa, cu toata lenea in 2 zile am facut multe. Defapt nu chiar multe, dar chiar si asa..vineri la pranz am plecat din Bucuresti, pe la 10 seara ajungam la Turda, ziua de sambata am lenevit si am descarcat filme, sambata seara am plecat pana in Maramures, Duminica m-am intors…in seara asta urmeaza sa plec la Bucuresti. Asta doara daca nu cumva deraiaza trenul, sau imi rup eu piciorul, sau ma loveste o musca, sau daca vad o pisica neagra, sau daca data de azi e divizor de-alu 13 sau 26, sau daca planetele nu sunt aliniate. Daca vre-o una din aceste conditii e incalcata, pentru siguranta mea voi ramane la Turda 🙂