Casnic

Posted: 28/02/2014 in Balarii
Etichete:, ,

In ultimele zile am fost partial sedentar, partial insomniac, partial plictisit si partial stresat. Dar am ajuns sa ma consider o femeie casnica. Adica constant ca la ora 2 dupa-masa, principala mea grija este sa imi conving fundul lenes sa se dea jos din pat sa gateasca ceva pentru pranz si sa ma decid ce pot gati pentru cina. Nu ca as avea multe variante din care sa aleg. Adica cam tot ce fac eu e sa ma gandesc „Cu ce mananc azi bacon-ul? Cu paste, iahnie de fasole sau piure?” Si bineinteles ca ma mustreaza constiinta ca toata camera mea e un dezastru, ca eu sunt lenes, ca stau prea mult la calculator etc. Incep sa vorbesc ca mama. Si in acelasi timp, vorbesc ca mama si ascult ca mine, adica…n-ascult; adica lucrurile tot la fel raman. Am mai fost „femeie casnica” acum cativa ani (aproape 5 daca stau bine sa ma gandesc) si pe atunci lucrurile erau putin altfel. Nu credeam cu adevarat ca va trebui intr-o buna zi sa imi gatesc pentru mine sau ca voi ajunge sa locuiesc singur la 3000 de kilometri distanta de casa si sa trebuiasca sa ma intretin singur. Pe vremea aia nu vroiam sa plec nicaieri. Defapt nici acum un an nu credeam ca as pleca undeva de acasa. Dar iata-ma aici, eu si vasele mele nespalate…

In alte stiri, veveritele comploteaza sa ma omoare! SENZATIONAL! (nu m-am putut abtine sa nu scriu asta, scuze) Azi dimineata cand m-am trezit dupa o noapte realtiv dormita, cand am dat perdelel la o parte, cinci veverite au zbughit-o aparent aleator din fata geamului meu. In primul rand ce cautau acolo? Si in al doilea rand, daca au fugit aleator, de ce 2 au ramas fix pe directia geamului meu, doar ca au marit distanta si de ce celalalte 3 s-au dus una mai la stanga, doua mai la dreapta dar erau pe un arc de cerc fata de geamul meu in pozitie de atac? Eu cred ca ma flancau. Posibil ca au un plan malefic de a ma lua ostatic si a ma tine pt rascuparere in alune. Si nu n-am fumat nimic, chiar nimic, dar plictiseala din capu meu chiar considera o idee buna a vorbi despre planurile malefice ale veveritelor din spatele casei.

Lasă un comentariu